James Hardie® er kendt for at levere holdbare og innovative facadepaneler i fibercement til byggeriet. Nu lancerer virksomheden det nye Hardie® Architectural Panel, som rummer en række tekniske nyskabelser og kommer i et bredt udvalg af farver.
Siden byggematerialeproducenten James Hardie® blev stiftet tilbage i 1888, har virksomheden fokuseret på at levere langtidsholdbare kvalitetsprodukter. Deres nyeste skud på stammen, Hardie® Architectural Panel, er da heller ingen undtagelse. Ligesom sin forgænger er Architectural-facadepladerne 8 mm. tykke og i slidstærk og langtidsholdbar fibercement.
Moderne og personligt facadedesign
Som noget helt nye lanceres Hardie® Architectural Panel i hele seks standardfarver og i to splinternye overfladestrukturer: Brushed Concrete og Smooth Sand. De nye visuelle tilføjelser giver kunderne endnu større designfrihed samt mulighed for at skabe et personligt facadeudtryk.
Det fortæller Filial- og Teknisk Chef hos James Hardie®, Claus Møller:
– Vi er utroligt stolte af at lancere et produkt, der giver så mange muligheder for kreative løsninger og individuelt design. Vores kunder får desuden mulighed for at modtage facadepaneler på specialmål og i specialfarver, fortæller han og fortsætter:
– Vi har fået mange positive tilbagemeldinger fra Storbritannien, Frankrig og Tyskland, hvor panelerne allerede er lanceret. Derfor har jeg også stor tiltro til, at de bliver en succes på det danske marked.
Hardie® Architectural Panel markerer også James Hardie’s indtræden på et større segment i byggebranchen, da facadepanelerne kommer i et format, der passer til store byggerier som lejlighedskomplekser og industriejendomme.
Nyansat facadespecialist med fokus på Hardie Architectural Panel
I forbindelse med lanceringen af Hardie® Architectural Panel, har virksomheden den 1. august ansat Jesper Kajbæk som ny Key Account Manager. Med særligt fokus på hele Hardie Panel-programmet, vil Jesper køre rundt og servicere kunder i hele landet.
Jesper kommer senest fra en stilling som salgschef hos det Rockwool-ejede Tripplex Acoustic og har tidligere arbejdet som salgskonsulent og salgschef hos Velux, PT Vinduer og Komproment.
Efter en grundig introduktion er Jesper klar til at ramme landevejene og besøge James Hardies kunder over hele landet:
– Jeg har set frem til at starte hos James Hardie®, og jeg er blevet taget rigtig godt imod. Det jeg har glædet mig mest til, er at komme ud og fortælle om det nye Hardie® Architectural Panel. Det er et virkelig godt produkt, fortæller Jesper Kajbæk.
Jesper er 53 år og bor i Ballerup sammen med sin kone, som han har to voksne døtre med.