Foto: Geberit
Geberit har de seneste år investeret i danske showrooms og lokal kundesupport, for at positionere sig yderligere på både BtC og BtB-produkter. Geberit er en schweizisk producent af højteknologiske produkter og systemer til VVS-branchen.
Geberit er nu klar til en udbygning og opgradering af deres 400 kvadratmeter store showroom i Albertslund:
”Vi oplever øget interesse og efterspørgsel fra både installatører og arkitekter, der i stort omfang gør brug af vores showrooms – både i forhold til dem selv og deres kunder. Derfor er det også helt oplagt, at vi nu opgraderer vores showroom i Albertslund, så vi kan vise alle Geberit-produkter – fra tagafvandingssystemer over brusevægge til toiletter og møbler. Det kommer helt klart til at styrke vores position i markedet,” siger Bent Knudsen, direktør hos Geberit Danmark.
Det forventes at de nyrenoverede lokaler skal stå færdige marts 2020, og som noget særligt vil alle tekniske produkter blive vist i et såkaldt kompetencecenter. Det bliver her muligt for installatører og ingeniører at deltage i gratis seminarer om installation, brugsvand m.m.. Derudover vil de kunne opleve et avanceret lydcenter, hvor forskellen på et skyl i de forskellige typer af Geberits lydisolerede Silent-rør kan høres.
Al viden samlet ét sted
Desuden vil Geberit fra 1. april 2020 samle alle sine kræfter inden for dansk support på hovedkontoret i Lystrup ved Aarhus. Der har hidtil været en mindre supportafdeling i Albertslund-afdelingen, men de stillinger her overføres nu til Lystrup.
”Det er noget helt særligt i branchen med så stor en lokal teknisk og kommerciel supportafdeling, og det er et område, vi prioriterer ekstremt højt. Men også en service, som vi oplever en kraftig stigning i efterspørgslen på fra vores kunder. Derfor er det vigtigt for os at samle alle kræfter under ét tag for at kunne sikre en større fleksibilitet og vidensdeling samt forenkle arbejdsgangene. Det gør det ganske enkelt nemmere og bedre at være kunde hos Geberit. Vi investerer derudover også i et SHARP koncept i installatørernes showroom, ligesom vi sigter mod et forbrugerrettet fokus,” siger Bent Knudsen.