VIGILANT følger med i tidens tendenser, så de kan hjælpe kunderne med at brande sig selv og deres produkter samt ydelser bedst muligt. Bæredygtighed er blandt en af tidens tendenser, som ikke er til at komme uden om.
PR- og kommunikationsbureauet VIGILANT som ønsker at sætte et positivt aftryk på verden enten selv eller gennem deres kunder. I denne forbindelse er VIGILANT fint tilfredse med ydmyge kontorrammer og genbrugsmøbler, benytter altid cyklen eller offentlige transportmidler når de skal mødes med kunder.
Tænkt ind fra dag ét
Der er flere grunde til, at VIGILANT har stillet skarpt på bæredygtighed. Christian Fuglsang fortæller
”Der er jo ingen hemmelighed, at med det fokus, der er på bæredygtighed, handler en del af det om egen vinding, men det handler i højere grad om at have en positiv indflydelse på den verden, vi lever i og forhåbentlig få flere med på vognen”, siger han
VIGILANTS fokus på bæredygtighed handler ikke kun om de interne linjer. Det drejer sig også om at få budskabet frem når kunderne skal brandes.
”Det er ikke altid kunderne er opmærksomme på, at de faktisk er bæredygtige, men det kan vi hjælpe dem med, fordi det er noget vi selv har meget fokus på”, forklarer Rasmus Lund.