Er virksomhederne i byggebranchen gode nok til at eksponere dem selv gennem eksempelvis PR (presseomtale)? Bør byggebranchen i højere grad fokusere på sociale medier? Dette er blot nogle flere spørgsmål som PR bureauet VIGILANT stiller sig selv.
VIGILANT er et PR- og Kommunikationsbureau med speciale i byggebranchen. Fælles for alle i VIGILANT er, at de bruger deres individuelle styrker i en samlet indsats, som skal hjælpe virksomheder i byggebranchen til større og bedre synliggørelse.
I denne forbindelse er VIGILANT i fuld gang med en spændende undersøgelse af brug af PR og sociale medier inden for byggebranchen, som skal gøre VIGILANT endnu klogere på branchen.
”Vi er hos VIGILANT meget nysgerrige efter at høre, i hvor høj en grad virksomheder i byggebranchen gør brug af blandt andet PR og sociale medier til synliggørelse af selve virksomheden samt deres produkter og ydelser”, fortæller en medarbejder.
Byggebranchens kommunikationsbureau
For at VIGILANT handler det blandt andet om at holde sig opdateret og ajour. De ser det som værende helt centralt at være ”up to date”, for at kunne vejlede og rådgive nuværende og potentielle kunder bedst muligt.
”Det er vigtigt at vi hele tiden er ajour i forhold til byggebranchen. På denne måde kan vi på bedste vis hjælpe vores kunder og heraf kommunikere og formidle de rette budskaber”.
Deler gerne ud af relevant viden
Det er dog ikke kun VIGILANT der kan blive klogere på byggebranchen på baggrund af undersøgelsen. VIGILANT har nemlig planer om at dele resultaterne fra undersøgelsen med byggebranchen.
På denne måde kan undersøgelsen gør andre klogere på, hvilke tendenser der er inden for blandt andet PR og sociale medier inden for byggebranchen.