Kan du yde en suveræn service over telefonen, koordinere DAMPA’s leverancer til danske byggeprojekter og agere salgsbackup for vores eksterne projektrådgiver?

Så er det dig vi søger!

For at styrke vores danske salgsteam, søger vi en serviceminded og energisk teamplayer, der har evnerne til at give kunderne en uovertruffen kundeservice via telefon. Derudover skal du koordinere DAMPA’s projektleverancer til danske byggeprojekter samt have lysten til at assistere den eksterne salgsstyrke i at forfølge leads og tilbud.

Serviceminded, initiativrig og med vindermentalitet
Det vil være en stor fordel, men ikke et krav, at du har erfaring med projektsalg, meget gerne indenfor den danske byggeindustri. Det vigtigste er, at du ved at kundeservice ikke er en afdeling, men en attitude. Som person er du initiativrig og har en vindermentalitet som betyder, at du i samarbejde med det øvrige salgsteam arbejder målrettet for at nå det fastsatte salgsbudget.

Sammenfatning af job og færdigheder:

• Kundeservice med meget højt servicegen.
• Projektsalg – Opsøgning, identifikation af projekter samt opfølgning i samarbejde med team.
• Have en bred kontaktflade til bl.a. trælaster og entreprenører.
• Lave tilbudskalkulationer for ordrer og projekter.
• Ordrebehandling/projektkoordinering fra modtagelse til rettidig aflevering.
• Generel teknisk forståelse, samt erfaring med Excel og CRM-systemer er en fordel.
• Du kan bevare overblikket og det gode humør, også når det går stærkt.
• Du kan arbejde struktureret med mange bolde i luften på samme tid.
• Du har ejerskab i forhold til dine og teamets opgaver og fastsatte mål.
• Du er en holdspiller med en masse holdånd.

Vil du være en del af Dream Team DAMPA?
Vi tilbyder en spændende stilling i et professionelt salgsteam, hvor der arbejdes målrettet for, at opnå
de fastsatte mål. Vi arbejder i selvstyrende teams i en flad organisationsstruktur. Vi tilbyder en hverdag
i et miljø med både stor frihed og et stort ansvar.

Tiltrædelse: Snarest muligt.
Hvis du kan se dig selv i denne stilling, venligst send din ansøgning og CV, mærket ”Kundeservice”,
til Michael Nykjær, mn@dampa.dk.