Danmarks førende grossist på VVS og Vand og Kloak har efterhånden bevist deres værd på den digitale front. Både med en stigende succes på nethandel og med deres app. Nu lancerer de en ny Brødrene Dahl app, der skal gøre det nemt og overskueligt at handle hos dem.
Brødrene Dahl har i den seneste tid igangsat en række tiltag, der gør det nemt for deres kunder at handle hos dem. For nogle år tilbage søsatte VVS-grossisten Kviklevering, og sidste år rullede de cykellevering ud hos udvalgte forhandlere i Københavnsområdet. Nu er Brødrene Dahl klar med deres seneste digitale satsning. De har samlet to af deres app-løsninger i en samlet app og tilføjet en lang række nye funktioner, der gør det mere enkelt for kunderne at handle. Den nye app indeholder en lang række funktioner såsom at se, hvilke produkter der er på lager i den lokale Brødrene Dahl butik, muligheden for selvbetjening i butikken, overblik over ordrer og anbefalinger til produkter, der kunne matche kundens behov. Den nye app har funktionerne fra den gamle BD Mobil app og grossistens selvbetjenings-app samlet i en løsning. App’en kommer i halen af et år med corona, hvor digitale løsninger hastigt har vundet frem.
”Vi har lavet en app, som har fokus på at være verdens bedste assistent for vores kunder. Den tilpasser sig til dig, hvad du gør og din placering– og du kommer et skridt foran hele dagen. Uanset om du vil finde vej, finde råd eller finde produkter, kan den hjælpe dig og spare. Vores kunder skal have en følelse af, at Brødrene Dahl lige ved hånden, lige når de skal bruge det”, siger Mia Wiid Jakobsen, der har stået i spidsen for udviklingen af den nye BD app.
Selvom coronaen raserede 2020 og stadig gør det her i starten af 2021, har Brødrene Dahl haft travlt. Byggebranchen har ikke været lukket ned, og der har været godt gang i butikken. Derfor har der været grobund for at udvikle app’en, der skaber det fulde overblik for kunderne og gør det enkelt og nemt at handle hos Brødrene Dahl.