Home Nyt om virksomhed Fog fejrer 100-års jubilæum og kombinerer det med branchens første virtuelle messe

Fog fejrer 100-års jubilæum og kombinerer det med branchens første virtuelle messe

0
20

Den danske trælast og byggecentervirksomhed Johannes Fog A/S, som kan fejre deres 100-års jubilæum i år, vil som de første i branchen åbne dørene til Danmarks første virtuelle messe. Her vil være introduktion af branchens nyeste produkter og gode tilbud.

Foråret er normalt højsæson for byggebranchens mange messer, hvor professionelle samles om årets nye produkter og gode tilbud. Det er i år dog sat på pause, da Danmark tilbage i marts lukkede ned på grund af corona-situationen. Dette gjorde sig også gældende for Fog, som ellers havde lagt stort an, for samtidig at markere virksomhedens 100-års jubilæum med flere store messer henover foråret.

Fog åbner derfor den 18. juni dørene til Danmarks første virtuelle messe, som vil bære præg af de klassiske messetilbud og hvor 54 leverandører vil fremvise deres nyeste produkter.

2020 har indtil nu for hele byggebranchen været et turbulent år. Men for Fog har det også været et helt specielt år, hvor vi skulle markere vores 100-års jubilæum ved forårsmesserne. Salgs- og marketingsafdelingerne har været kreative og skabt en virtuel messe hvor vi alligevel kan fejre 100-års jubilæum med de professionelle kunder og vise dem de nye produkter med gode tilbud i ugen omkring den 18. juni. Vi håber den der vil blive taget godt imod den virtuelle messe som vi ser frem til at åbne for kunderne,” siger adm. direktør for Fog, Carsten Ludvig

Fra internetvindue til bilvindue
Den virtuelle messe består af to dele. Ét samlet virtuelt rum, hvor alle leverandører har sin egen stand. Derudover vil det virtuelle messecenter suppleres af et omfattende drive-in setup i alle Fog forretningerne rundt om i hele Nordsjælland og ved Vordingborg. Her vil man kunne køre forbi for at hente sine varer og få en burger og en sodavand med til hjemturen.

På mange måder er alt, som det plejer. Den største forskel er, at i år foregår det mest virtuelt og med onlinesalg. Der arbejdes med at få de sidste detaljer på plads, og målet er at leve op til den klassiske messeoplevelse med alt, hvad det indebærer af nye produkter, vidensdeling, gode priser og forplejning,” siger Carsten Ludvig.