Foto: Lemvigh-Müller // Natascha Shøtt skal gøre Lemvigh-Müller endnu skarpere digitalt
Lemvigh-Müller har ansat Natascha Shøtt, som er en af landets skarpeste marketingprofiler. Hun skal fremover stå i spidsen for marketing, kommunikation og e-handel hos stål- og teknikgrossisten.
Natascha Schøtt, som er ny Director of Marketing, Communications & Ecommerce, kommer med over 20 års international erfaring med marketing, salg, ledelse, digitalisering og transformation inden for tech-branchen.
I en årrække har hun været marketingchef for IBM Danmark, og efterfølgende i en længere periode hos SAS Institute som regional marketingdirektør med ansvaret for Norden & Rusland. Tidligt i hendes karrieren arbejdes hun også hos Infor / Baan Company med ansvar for internationale og nordiske marketing- og kommunikationsaktiviteter.
Dus med data
Nataschas erfaring har givet hende dyb indsigt i at drive transformation af traditionelle forretninger til digitaliserede forretninger og hvad det betyder for datadrevet forretningsudvikling, forandringsledelse og en innovationsdagsorden, som tager udgangspunkt i den værdifulde kundeoplevelse.
Og hos Lemvigh-Müller er det netop kundeoplevelsen der skal være i centrum når hun skal være med til at videreudvikle forretningsstrategien og drive en digital transformation, som har til hensigt at sikre, at kunderne oplever virksomheden som den foretrukne partner for deres forretning fremadrettet.
Natascha Schøtt er opstillet på Dansk Markedsførings ’The M List 2020’, som fremhæver de allerdygtigste inden for branchen. Til dagligt bor hun i Charlottenlund med sin mand og tre sønner.