Foto: BIM Equity A/S

I takt med at verdenssituationen ændrer sig, følger vores arbejdssituation med. Utallige teams og virksomheder verden over forsøger at finde de løsninger, der virker for dem og kan bære dem gennem denne ekstraordinære situation så skånsomt som muligt. 

Og vi vil hjælpe, hvor vi kan.

Vi er meget erfarne i at arbejde remotely – blandt andet i den daglige kommunikationen vi fører mellem os i København og Aidea i Manila.

I disse dage er vores projektteams sendt hjem – men det forhindrer ikke business as usual. Alle arbejder med remote adgang til deres kontor-arbejdsstationer og har fuld adgang til deres sædvanlige software, filer og arbejdsrutiner, mens IT teams konstant støtter op omkring deres +200 satellit arbejdspladser og sikrer, at alt kører.

Aideas og BIM Equitys arbejdsprocedurer foregår som sædvanligt via BIM360, BIMcollab, diverse chatfora og online møder.

Vi deler derfor ud af vores erfaringer og stiller både vores systemer og os selv til rådighed, så I lettere kan komme gennem denne periode.

Vi sætter teknologien op for jer og tilbyder ugentlige tips og tricks, så jeres online samarbejde glider som smurt.

Læs mere på www.bimequity.dk/remote-work

Tidligere artikelGrøn omstilling i en traditionel branche
Næste artikelNye digitale værktøjer skal hjælpe travle tømrere